HVAD ER SAT-PROGRAMMET?

SAT står for spise- og adfærdstræning, der er et 7-trins program målrettet til at minimere overspisninger

Første fase starter med at skabe overblik over dit liv og dine udfordringer, så du så at sige tegner et landskab over din fortid, nutid og fremtid. Overblikket bliver koblet til din spisning og vægt.

I næste fase bliver du bevidst om hvordan dit mindset kan spænde ben for dit vægttab og du bliver præsenteret for mere hensigtsmæssige perspektiver.

​I tredje fase får du værktøjerne til at arbejde systematisk med din spiseadfærd. Ved hjælp af bl.a. maddagbogen, sult/mæthedsøvelser, trigger analyse og mange andre værktøjer anvender du de nye strategier og redskaber til at ændre dine mønstre og vaner i fase 4.

​Foruden faserne justering og opfølgning indeholder SAT-programmet desuden en vægttabsfase. I vægttabsfasen får du konkrete råd og vejleding til hvordan du taber dig i vægt uden at trykke på de knapper der får spiseforstyrrelsen reaktiveret.

Hvad kan jeg opnå med SAT-programmet?

Måske er det dit mål at tabe i vægt, begrænse dine overspisninger og genvinde balancen i din spisning. Det er hvad du får inspiration til i programmet.

SAT-programmet er faseopdelt, så dit mindset kan blive tunet ind i den rigtige retning inden du tager fat på et vægttab.

Klassiske slankekure fastholder dig ofte i en alt-eller-intet tankegang og dermed i fortsatte overspisninger.

Download dine skemaer fra SAT-programmet herunder:
DagskemaPlanlægningsskemaStatusskema

Christina Villendrup Lynge, cand.psych.aut.

Telefon: 3173 0280
E-mail: cl@christina-lynge.dk  

CVR: 27012515

Følg mig på
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram